منو
پست شماره : 1534

چسب های آکفیکس

توسط نادرنیاکان
آگوست 21, 2021
چسب های آکفیکس

چسب آکفیکس

شرکت آکفیکس از بزرگترین شرکت های تولید چسب و مشتقات آن است. این شرکت در سال 2001 فعالیت خود را در زمینه ساخت و ساز های شیمیایی شروع کرد. هدف اصلی آکفیکس ایجاد راه حل های دائمی برای برطرف کردن نیازهای مشتریان بوده است. و همانطور که پیش بینی می شد توانست بخش عمده ای از بازار چسب را به خود اختصاص دهد. و مشتریان با خرید چسب آکفیکس نیازهای خود را برطرف می کنند. این شرکت همواره در حال توسعه محصولات مختلف برای نیازهای مختلف مشتریان بوده است و موفقیت های زیادی در این عرصه کسب کرده است.
تولیدات آکفیکس دارای تنوع بسیار بالایی بوده است به طوری که کمتر نیازی می توان پیدا کرد که شرکت آکفیکس برای آن راه حلی نیافته باشد و محصولی تولید نکرده باشد. آکفیکس در حال حاضر  محصولات خود را در 108 کشور به دست مشتریان می رساند.

آکفیکس همواره تحقیقات برای تولید چسب های خود را براساس سه اصل دنبال می کند:
-تولید محصولات و راه حل های جدیدی متناسب با نیاز مشتری
– عملکرد و کیفیت محصولات موجود را بهبود ببخشد.
-تولید محصولات سازگار با محیط زیست

آکفیکس با تکیه بر دانش متخصصان خود توانسته انواع مختلف چسب های مخصوص برای رفع نیازهای مشتریان خود تولید کند . تولیدات انواع چسب های درزگیر از جمله چسب های سیلیکونی ، اکریلیک ، پلی اورتان ، پلیمری و همچنین چسب های چوب ، چسب های مخصوص خودرو ، چسب های 123 ، چسب های ضد آب و … .

نماتولز به عنوان نمایندگی فروش چسب های آکفیکس به بررسی انواع مختلف چسب های آکفیکس می پردازد. با ما باشید.

چسب های آکفیکس

همانطور که در بالا اشاره شد آکفیکس تولیدات متنوعی دارد که متناسب با نیاز مشتری تولید شده اند. از تولید فوم ها گرفته تا تولید چسب 123 . برای خرید محصولات آکفیکس مشتری قادر به انتخاب محصول مورد نیاز خود می باشد و به صورتی تنوع محصولات بالاست که به مشتری قدرت انتخاب می دهد که متناسب ترین و بهترین چسبی که می تواند مورد استفاده قرار دهد را انتخاب کند.

فوم پلی اورتان آکفیکس

از جمله تولیدات این شرکت می باشد. که یک عایق صوتی و حرارتی است و کاربردهای فراوانی دارد. و می توان در سقف ها ، زیر شیروانی ها ، نماها ، پی ها ، زیرزمین ها ، کفها ، دیوارهای داخلی ، همپوشانی بین طبقات ، بخشهای داخلی ، سقفها و انبارها استفاده کرد. علاوه بر این ، می توان آن را بیشتر در عناصر ساختاری ساختمانها ، بالکنها ، پاساژها ، درها ، دامنه های پنجره ، لوله ها و مجراها ، مخازن و روی تمام سطوح شیب دار ، خشن و ناهموار استفاده کرد.
البته باید به این نکته هم اشاره کرد که در بدنه وسایل نقلیه ، تریلرهای وسایل نقلیه ، حمل کانتینرها ، کانکس های کانتینر ، پارکینگ ها و گاراژها ، قایق ها ،صنایع دستی و صدها مکان مشابه می توان مورد استفاده قرار گیرد.

چسب آکفیکس فوم پلی ا ورتان

فوم پلی اورتان

چسب های آکفیکس

درزگیر اکریلیک آکفیکس

درزگیر اکریلیک ماده ای است برای آب بندی و درزگیری ، که عمدتا از رزین های اکریلیک پایه آب بدست می آید. برای استفاده در مکانهایی که مستقیماً در معرض آب قرار می گیرند مناسب نیست. درزگیر اکریلیک از آنجا که ماده ای قابل رنگ است ، ماده ای ایده آل برای دکوراسیون داخلی و خارجی است.  این ماده سازگار با محیط زیست است. همچنین از سطوح مختلف  در برابر گرد و غبار و آفات محافظت می کند.

از آنجا که درزگیر اکریلیک در برابر رطوبت ، درجه حرارت کم یا زیاد مقاوم است ، می توان آن را روی مواد مختلف در داخل و خارج استفاده کرد. همچنین در ساخت و ساز ، پوشش انواع ترک ها و شکاف ها ، اتصالات انبساط بین عناصر ساختمانی پیش ساخته و مونتاژ چوب ، پی وی سی ، آهن و آلومینیوم نازک کاری ، گچ کاری ، آب بندی اتصالات ،  سقف آلومینیوم و صفحات روکش نما استفاده کرد.

چسب آکفیکس AS606-silikonize

درزگیری با چسب

چسب سیلیکون و درزگیر سیلیکونی آکفیکس

درزگیر سیلیکونی محصولی مقاوم در برابر رطوبت ، مواد شیمیایی و شرایط آب و هوایی مختلف است. از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است. دارای  انعطاف پذیری دائمی  می باشد. انعطاف پذیری خود را در دمای پایین و بالا حفظ می کند. در جاهایی که در معرض آب مستقیم قرار می گیرند قابل استفاده است ضد آّب هستند. کاهش حجم ندارند. آنتی باکتریال است.

از چسب سیلیکون می توان  در پی وی سی ، آلومینیوم و نازک کاری چوب ، وان ،  کاشی و سرامیک استفاده کرد. و عایق صدا ، آب و گرد و غبار می باشد.
همچنین برای کاربردهای عمومی مانند درها ، پنجره ها ، اتصالات شیشه ای استفاده می شود.

سیلیکون های universal آکفیکس

از سیلیکون های universal هم  برای آب بندی کابین دوش ، وان ، لبه سینک در حمام استفاده می شود. علاوه بر این ، نازک کاری شیشه ، فلز ، کاشی ، PVC و عناصر ساختاری که در پر کردن و اتصال استفاده می شود. این ماده مقاوم در برابر آب و هوا است و به لطف انعطاف پذیری ، می تواند به جای بتونه شیشه ای بین پنجره و قاب استفاده شود.

چسب آکفیکس سیلیکون

استفاده از سیلیکون در حمام

چسب های آکفیکس

سیلیکون های مخصوص آینه آکفیکس

این چسب مخصوص چسباندن آینه است . این سیلیکون به لایه لعاب سیاه پشت آینه ها آسیب نمی رساند. این چسب در چسبندگی آینه ، و در پنجره ، مهر و موم اتصالات استفاده شود. مخصوص چسبندگی آینه ها و شیشه ها طراحی شده است. در آینه ها باعث خوردگی نمی شود و در دمای بالا و پایین از خاصیت خود را از دست نمی دهد .

چسب آکفیکس سیلیکون

سیلیکون مخصوص آینه

تفاوت سیلیکون و اکریلیک

یکی از مزایای درزگیر اکریلیک نسبت به درزگیر سیلیکونی رنگ آمیزی آن است. در حالی که اکثر درزگیرهای اکریلیک را می توان رنگ آمیزی کرد ، این فرآیند در مورد درزگیر سیلیکون اعمال نمی شود. بعلاوه ، در تمام مناطق دیگر ، مواد آب بندی سیلیکونی عملکرد بهتری نسبت به مواد آب بندی اکریلیک دارند. درزگیر سیلیکونی انعطاف پذیرتر و ماندگارتر است. درزگیر اکریلیک بسته به آب و هوایی که در آن اعمال می شود متفاوت است. علاوه بر این ، از درزگیرهای سیلیکونی می توان راحت تر از درزگیرهای اکریلیک استفاده کرد.

درزگیر پلی اورتان آکفیکس

درزگیر های سیلیکونی و درزگیرهای پلی اورتان شباهت زیادی به هم دارند ولی تفاوت هایی هم دارند.

تفاوت اصلی از لحاظ شیمیایی است. پلی اورتان یک ماده آلی است. سیلیکون ماده ای غیر آلی است. در درزگیرهای پلی اورتان ؛ خصوصیاتی مانند سختی ، مقاومت چسبندگی ، انعطاف پذیری را می توان به راحتی بر اساس نیاز کاهش داد. مقاومت مکانیکی و چسبندگی آن را می توان در مقایسه با سیلیکون به سطوح بسیار بالا رساند.

پلی اورتان چون یک ماده آلی است در برابر اشعه  ماورا بنفش خاصیت خود را ازدست می دهد. در صورتی که سیلیکون این گونه نیست و مقاومت بالایی در برابر این اشعه دارد. اما در درزگیر ساختمانی پلی اورتان آکفیکس با افزودن برخی مواد  حداکثر مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش را دارد و به هیچ وجه خراب نمی شود و حتی مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ نشان می دهد.

از درزگیر پلی اورتان در صنعت خودرو سازی در ساخت وسایل نقلیه ، تعمیر شیشه اتومبیل ، آب بندی سازه های فلزی، ساخت و نصب تهویه مطبوع در سیستم های HVAC ، به منظور کاهش لرزش و ایجاد آب بندی در اتصالات ورق فلز استفاده می شود.

چسب آکفیکس پلی اورتان

درزگیر پلی اورتان آکفیکس

چسب های 123 آکفیکس

چسب 123 از جمله محبوبترین چسب های ممکن است که همواره مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارد. کارایی بالا ، کیفیت مناسب ،اتصال سریع از جمله قابلیت های این محصول است. که فقط در چند ثانیه مواد را به هم پیوند می دهد.

از چسب 123 در مناطق مختلفی که نیاز به چسبندگی سریع مانند داخل و خارج از منزل ، در خانه ، محل کار ، کارگاه های تولیدی ، وسایل نقلیه ، در تعطیلات ، هنگام مسافرت ، در باغها ، کارگاه های هنری ، کارهای هنری ، کارگاه های معماری ، کارگاه های مبلمان ، در ساخت هدایا استفاده می شود  ، در ساخت جواهرات ، کیت های مدل ، کارگاه های تعمیر و مراقبت از خودرو ، برای مدل سازی هواپیما ، برای تعمیر اسباب بازی ، برای استفاده از محصولات تزئینی و  همچنین برای اتصال سریع و آسان چسبندگی فقط در چند ثانیه برای مونتاژ و اتصال لبه Mdf ، چوب ، فلز ، آلومینیوم ، سنگ مرمر ، بتن ، سنگ ، گرانیت ، سرامیک ، قالب ، سنگ طبیعی ، مواد پلی اورتان ، چرم و بسیاری از محصولات پلاستیکی سخت نیز قابلیت استفاده دارد.

چسب آکفیکس 123

چسب 123 آکفیکس

نماتولز با نمایندگی فروش محصولات آکفیکس ، افتخار بر طرف کردن نیازهای مشتریان با فروش انواع چسب های با کیفیت و مخصوص از جمله چسب سیلیکون آکفیکس را دارد.

برای آشنایی با چسب های پلیمری کلیک کنید.

برای آشنایی با چسب های سیلیکون کلیک کنید.

برای آشنایی با چسب های اکریلیک کلیک کنید.

برای آشنایی با چسب های پلی اورتان کلیک کنید.

برای آشنایی با چسب های 123 کلیک کنید.

مطالب مرتبط

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021