منو
پست شماره : 1248

چسب 123 چیست ؟ (چسب های سیانواکریلات)

توسط نادرنیاکان
آگوست 22, 2021
چسب 123 چیست ؟ (چسب های سیانواکریلات)

چسب 123 چیست ؟ استفاده از چسب در بسیاری مواقع امری ضروری می باشد. انواع مختلف چسب ها باعث شده که هر روزه مصرف کنندگان بیشتری را به خود جذب کند.چسب های متنوع  و استفاده در سطوح مختلف، و کاربردهای فراوان آن در صنعت و مصارف خانگی باعث شده. که چسب جز چدایی ناپذیر زندگی ما شود. چسب های پلیمری ، چسب های سیلیکونی ، چسب های اکرلیک ، چسب های پلی اورتان و … از دسته چسب های موجود می باشند. که هرکدام انواع مختلفی دارد .و همین باعث می شود که ما بتوانیم قدرت انتخاب داشته باشیم. و چسب دلخواه خود را مبتنی بر سطح مورد استفاده و موارد دیگر انتخاب کنیم. و  به نتیجه دلخواه خود برسیم. چسب های 123 یکی از انواع چسب ها می باشد .که می توان گفت از پر استفاده ترین و پر طرفدارترین انواع چسب هاست. سعی داریم در ادامه بیشتر به این نوع چسب ها بپردازیم.

چسب های مختلف

چسب و انواع مختلف آن

چسب های 123

از جمله چسب های پر قدرت و محکم موجود در بازار است. که همانطور که از نامش پیداست دارای چسبندگی سریع می باشد. نام دیگر چسب های 123 ،چسب های سیانواکریلات می باشد. چون پایه اصلی این چسب ها سیانواکریلات است. پس خیلی زود روی سطح خشک می شوند.هنگام باز کردن چسب حدود یک ماه فرصت برای استفاده از آن دارید. چون به مرور زمان بعد از باز شدن چسب داخل بسته هم شروع به خشک شدن می کند. این چسب ها از دو قسمت چسب مایع و اسپری ساخته می شوند.

این چسب دارای محبوبیت فراوانی بین مصرف کنندگان می باشد. و آمار حاکی از این است که اکثر کسانی که از آن استفاده کرده اند. بسیار راضی بوده اند . و حتی کسانی که اولین بار ازآن استفاده کرده اند. بسیار ذوق زده شده اند.
همین امر باعث شده برندهای مختلفی پا به عرصه تولید چسب های 123 بگذارند.که برای خرید دست مصرف کننده را باز می گذارد که با توجه به شرایط چسب دلخواه خود را خریداری کند.

حال که به پاسخ چسب 123 چیست ؟ رسیدیم به بقیه سوالات شما هم نیز پاسخ دهیم

چسب های 123.

چسب های 123

موارد استفاده از چسب 123:

این چسب کاربردهای فراوانی دارد. و روی سطوح مختلف از جمله : سطوح پلاستیکی ، سطوح چوبی ، سطوح کائوچو ، سطوح نئوپان .، سطوح سنگی ،سرامیکی ، سطوح چرمی استفاده کرد. همچنین از این چسب در اتصال مدارات الکتریکی ، در صنایع مبلمان ، ساختمان سازی و بسیاری از مشاغل مختلف استفاده می شود. و به علت خشک شدن سریع و استحکام بالا مورد استفاده خیلی از مشاغل مختلف یا حتی مصارف خانگی قرار می گیرد.

نحوه استفاده:

معمولا برای استفاده از چسب ها باید ابتدا سطوح مورد نظر را کاملا تمیز کنیم. برای استفاده بعد از تمیز کردن، مقداری اسپری شتاب دهنده روی یکی از سطوح می زنیم.،بعد روی سطح مقابل چسب مایع می ریزیم و این دو سطح را به هم می چسبانیم. برای محکم کاری می توانیم اسپری شتاب دهنده را بعد از چسباندن دو سطح روی درزهای آن اسپری کنیم. حدود 15 ثانیه برای خشک شدن کامل زمان نیاز است.

نکات استفاده :

این چسب بسیار اشتعال زا می باشد پس، از استفاده از چسب، نزدیک مواردی که باعث اشتعال محصول می شوند خودداری کنید.

به علت گازی که هنگام استفاده آزاد می شود و بسیار مضر است.بهتر است در فضای باز عملیات چسباندن انجام شود.

چسب در دمای 50 درجه و دور از نور خورشید نگهداری کنید.

نکات دیگری هم وجود دارد که معمولا برای استفاده از چسب باید آن ها را  رعایت کنیم .که در واقع برای این چسب هم این موارد وجود دارد.

مطالب مرتبط

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021