منو
پست شماره : 1109

چسب سیلیکونی چیست؟

توسط نادرنیاکان
آگوست 21, 2021
چسب سیلیکونی چیست؟

چسب سیلیکونی چیست ؟

تنوع بالای چسب می تواند هم باعث راحتی کار ما شود و هم باعث پیچیدگی شود.نداشتن اطلاعات کافی در مورد چسب و انواع آن وکاربرد هر نوع چسب می تواند. در زمان استفاده به خاطر انتخاب اشتباه نوع چسب برای ما دشواری هایی به همراه داشته باشد.اما این نکته را هم در نظر بگیریم. که تنوع چسب ها و مختص بودن هر نوع چسب برای کارهای مخصوص به خود هم می تواند. کیفیت چسبندگی را بالا ببرد .و هم به کیفیت کار ما و رسیدن به نتیجه دلخواه کمک کند.برای مثال داشتن اطلاع از انواع چسب مانند: چسب همه کاره،چسب پلی اورتان، چسب فوری،چسب چوب،چسب آهن،چسب اپوکسی شفاف،چسب قطره ای،چسب اکرلیک،چسب پلیمر،چسب سیلیکون و چندین مدل دیگر که ما سعی داریم .در هر مقاله به معرفی یک نوع از این چسب ها بپردازیم.

چسب سیلیکونی

چسب سیلیکونی از انواع پرمصرف چسب ها هستند.

چسب سیلیکون:

یکی از انواع چسب های پلیمری ،چسب های سیلیکونی هستند .چسب های سیلیکونی را هم می توان در دمای بالا استفاده کرد .هم در دمای پایین،همین علت که به دلیل ساختار شیمیایی خاص ای نوع چسب است .باعث تمایز نسبت به انواع دیگر چسب می باشد.

 انواع چسب های سیلیکونی:

چسب های سیلیکونی دو نوع هستند. چسب های سیلیکونی استوکسی و چسب های سیلیکونی خنثی.

چسب های سلیکونی استوکسی:

این نوع چسب ها پایه اسیدی دارند. و با ترکیب سیلیکون و یک ماده حلال ساخته می شوند. دارای بوی تندی هستند .و به شکل رنگی تولید می شوند. این نکته را باید در نظر گرفت که در حین استفاده از چسب های سیلیکونی در زمان اجرا ما نمی توانیم به آن رنگ اضافه کنیم .و همچنین خشک شدن این چسب ها زمانبر است .پس در موقع استفاده اگر خشک شدن چسب طول کشید .نگران نباشید. و فقط فرصت کافی را به چسب بدهید تا بتواند بصورت کامل قابلیت  چسبندگی خود را نشان دهد.

چسب های سیلیکونی خنثی:

چسب های سیلیکونی خنثی در مقایسه با چسب های سیلیکونی استوکسی بدون بو هستند. و همچنین قدرت ،استحکام و ماندگاری بیشتری دارند.

مصارف چسب های سیلیکونی:

چسب های سیلیکونی در سطوح مختلفی قابلیت استفاده را دارند. از این جمله می توان به سنگ ، سرامیک ، شیشه ،فلز و پلاستیک و چندین سطح دیگر.
این چسب ها به علت خاصیت ضد آبی که دارند .می توان در حمام یا وام برای درزگیر استفاده کرد. همچنین در شرایط های مختلف آب و هوایی می توان با خیال راحت از این نوع چسب استفاده کرد.
چسب های سیلیکونی دارای پمپ مخصوص هستند .که در ذیل تصویر پمپ نمایش داده شده است.

چسبهای سیلیکونی

انواع چسب سیلیکونی و نحوه استفاده

برای خرید چسب سیلیکونی کلیک کنید.

مطالب مرتبط

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021