منو

خرید عینک PO جوشکاری Welding اسپورت 04

4 ستاره
  • کارگاه های جوشکاری و نظارت بر جوشکاری
  • دارای حفاظ جانبی مناسب و قابلیت تعویض لنز
موجودی: موجود نیست
####

عینک PO جوشکاری Welding اسپورت 04

امروزه ایمنی و افزایش ایمنیدر هر کاری بسیار مهم بوده و از اولویتهای اصلی می باشد .در همه  مشاغل مختلف  خصوصا در جوشکاری هم این نکته حائز اهمیت است .اگر دنبال خرید عینک جوشکاری هستید . پیشنهادمیکنم با بمانید.
بسیاری از شرکتها در زمینه تولید وسایل ایمنی مشغول به فعالیت هستند،که عینک جوشکاری هم از این دسته کالاهای ایمنی می باشد که کارایی بالایی در ایمنی چشم دارند.یکی از این عینک های تولید شده در این شرکت ها عینک PO جوشکاری Welding اسپورت 04 است که می تواند از چشمان کاربر در مقابل خطرات احتمالی محافظت لازم را انجام دهد.

عینک جوشکاری چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از آن چیست؟

داشتن  ایمنی کامل برای پیشگیری از  خطرات محتمل و بوجود آمدن مشکلات احتمالی بسیار با اهمیت است که  با استفاده از ابزار مناسب  صورت می گیرد. وسایل گوناگونی برای این هدف ساخته شده اند. در صنعت جوشکاری نمی‌توان استفاده از عینک ایمنی جوشکاری  را یک موضوع پیش پا افتاده و بی اهمیت دانست . بسیاری از کارکنان مشاغل مختلف  در حین انجام کار،  چشمهایشان در معرض خطرات متفاوتی  قرار می گیرد . ولی جوشکاران،  با خطرهای بسیار جدی تری  از آسیب‌دیدگی چشم  مواجه اند  .خطراتی مثل  قرار گرفتن در معرض ذرات پرتاب‌شونده و معلق،براده های آهن و فلز، دود یا پرتوهای ناشی.

چرا استفاده از عینک جوشکاری باکیفیت  مهم است؟

معمولا بیشتر خطراتی که هنگام  کار برای فرد بوجود می آید می تواند صدمه های غیر قابل جبرانی برای فرد به بار بیاورد.همتنطور که می دانید انتشار نورهای مرئی و حتی نامرئی در طولانی مدت اثرات وحشتناکی روی بینایی و مغز انسان می گذارد.

عینک PO جوشکاری Welding اسپورت 04 از چشم چگونه حافظت میکند ؟

این عینک  به صورتی  طراحی شده است. که می تواند از چشم در برابر اتفاقات و خطراتی  که در بالا ذکر شد محافظت کند.مانند احتمال وارد شدن براده های آهن ،فلز و ذرات دیگر به چشم که می تواند براده های آهن یا فلز  باشد یا براده های چوب یا جرقه جوش یا  هر چیز دیگری که ما صدمات خارجی می نامیم. را کاهش دهد.جنس این عینک ها ازاستات سلولز می باشد. و دارای حفاظ جانبی مناسب و قابلیت تعویض لنز هستند که ساخت ایران می باشد.

برای  خرید  عينک ايمنی جوشکاری اینکو مدل HSG07-B کلیک کنید.
برای خرید عینک جوشکاری کلید دار اتومات 3 کلید ممتاز کلیک کنید.

مشخصات فنی

عمومی

وزن
49 گرم
ساخت
ایران
جنس فریم
استات سلولز
رنگ لنز
سبز در تیرگی های محتلف (4 ، 5 ، 6 ، 9 ، 11 )
ابزار های ایمنی

نقد و بررسی مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید : 623 10 10 9 - 021